Info vrijwilligers

Help je mee dan ontvang je een week voor de Regge Survival een e-mail met informatie over de verdeling van de taken. Indien je een voorkeur hebt aangegeven, wordt daar uiteraard rekening mee gehouden. In het kort gaat het er voor de vrijwilligers als volgt aan toe: Briefing In de e-mail verneem je op welk tijdstip je voor de briefing wordt verwacht. Verzamelen in clubhuis. In ontvangst nemen kleding en lunchpakket. 09.00 - 09:15 Verplaatsen naar hindernissen rondom Atletics clubhuis t.b.v. inimini run. 09.30 - 10:21 Start inimini’s 10:00 - 10:45 Verplaatsen naar hindernissen op 6 km traject, uitleg bij hindernis (om 11:00 uur iedereen startklaar voor clubkampioenschappen) 11.00 - 12:00 Start clubkampioenschappen en aansluitend de 6 km 12.15 - 13:30 Start Teams 4 km 13.40 - ...-... Opruimen hindernissen zodra laatste team gepasseerd is. 18:00 uur Afsluiting maaltijd met de vrijwilligers die zich de hele dag (en velen meer dagen), denk aan opbouw en opruimen, hebben ingezet. Overzicht van de taken van alle vrijwilligers: Hindernisbezetting (84 pers.), EHBO (6), duikers (8), verkeersregelaars (10), parkeerbeheer (4), wedstrijdsecretariaat (6), catering (8), opbouwen/afbreken/opruimen (25), organisatie (10), speaker, assistent (2), geluid (1), tellen T-shirts en voorbereiding uitgifte shirts (4), lunchpakketten (4). Aanmelden vrijwilligers (2).